|
KANSANOPISTOT
|
|
Erityiskansanopistoissa ja kansanopistojen erityislinjoilla voi opiskella erilaisia aineita. Kansanopistossa opiskelu on maksullista. Koulutukseen hakeminen Kansanopistoon haetaan täyttämällä hakulomake. Hakulomakkeen voi tulostaa Internetistä kansanopiston sivuilta. Hakulomakkeen voi myös tilata puhelimitse kansanopistosta kotiinsa. Joihinkin kansanopistoihin haetaan kirjoittamalla vapaamuotoinen hakemus. Silloin saat omin sanoin kertoa aikaisemmista opinnoistasi ja toiveistasi tulevien opintojen suhteen. Hakemuksen mukana kansanopistoon lähetetään liitteenä
Esitteitä Kansanopistoyhdistys julkaisee kahdenlaista esitettä. Toinen esite esittelee pitkät opintolinjat. Toinen esite esittelee lyhytkurssit. Esitteet ovat maksuttomia.
Tilaa esitteet puhelimella:
Tilaa esitteet sähköpostitse:
Tutustu esitteisiin verkossa: Kansanopistoja, joissa järjestetään erityisopetusta:
Jamilahden kansanopisto
Lehtimäen kansanopisto
Ylitornion kristillinen kansanopisto
Sisälähetysseuran kansanopisto
Reisjärven kansanopisto
Valkealan kristillinen kansanopisto |